Цифровізація та клієнтоорієнтованість – основні принципи надання адмінпослуг
Дата: 01.12.2021 15:00
Кількість переглядів: 143
В.о. голови Закарпатської ОДА Петро Добромільський зустрівся з новопризначеним начальником Головного сервісного центру МВС України Євгеном Мойсеєнком, щоб обговорити актуальне питання цифровізації роботи Центру, переведення послуг в онлайн-формат та спрощення процедур отримання документів.
«Покращення доступу до якісних адміністративних послуг для кожного закарпатця – одне з головних завдань, яке ставить перед нами Президент України Володимир Зеленський, тож ми продовжуватимемо активно працювати в цьому напрямку», – зауважив Петро Добромільський.
Євген Мойсеєнко наголосив, що основні акценти у подальшому розвитку сфери надання адмінпослуг – цифровізація та клієнтоорієнтованість.
За його словами, ще одним кроком у диджиталізації структури став тестовий запуск послуги обміну посвідчення водія онлайн з подальшою доставкою Укрпоштою чи кур’єром.
«Такі нововведення роблять отримання адмінпослуг ще зручнішим для краян, заощаджують їхній час та позбавляють необхідності відвідувати громадські місця, що надважливо в умовах пандемії», – підкреслив в. о. голови облдержадміністрації.
У зустрічі також взяв участь заступник очільника області Олександр Пацкан. Він наголосив, що впровадження новітніх цифрових технологій у різних сферах життєдіяльності громад краю перебуває під особливим контролем керівництва Закарпаття.