Хустська районна рада
Закарпатська область
gov.ua Місцеве самоврядування України
  Пошук

Труднощі з генерацією COVID-сертифіката: що робити

Дата: 03.12.2021 08:10
Кількість переглядів: 163

Під час генерації COVID-сертифікатів у Дії іноді виникають труднощі.

Заступник голови облдержадміністрації Олександр Пацкан зауважив, що закарпатці можуть звертатися у пункти допомоги з отримання документів про вакцинацію в Ужгороді, Хусті та Мукачеві.

«Уже майже місяць у трьох Центрах вакцинації в області діють спеціальні осередки, де можна отримати консультацію і допомогу в генерації документа, що підтверджує отримання щеплення проти коронавірусу», – зазначив Олександр Пацкан.

За його словами, також є алгоритм, який допоможе самостійно усунути ці труднощі:

якщо ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал https://diia.gov.ua. Якщо і портал відповів, що «Немає даних про вас», зверніться до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення. Попросіть перевірити персональні дані.

Якщо у вас є дитина віком до 18 років, то переконайтеся, що до її картки пацієнта внесені її, а не ваші, РНОКПП та УНЗР.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або збігу із профілем іншої людини.

якщо ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат

Рекомендовано звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані.

якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний»

Якщо ви отримали 1 або 2 дози щеплення, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли. Рекомендовано оновити мобільнии? застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через портал Дія — https://diia.gov.ua/.

- якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступнии?» з таким текстом «Ви щепились не в Украі?ні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, якии? робив щеплення»

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, якии? би врахував виконану вами вакцинацію, не є можливим. МОЗ наразі працює над такою можливістю.

якщо ви отримали статус: «Номер партіі? вакцини помилковии?»

Вам потрібно звернутися до лікаря, якии? провів щеплення і вніс медичнии? запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом позначити внесені дані як помилкові і додати коректні дані повторно. Без такоі? діі? ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.

- якщо ви отримали статус: «На жаль, сталася помилка»

Звертайтесь до технічноі? підтримки порталу та додатку Дія.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь