Хустська районна рада
Закарпатська область
gov.ua Місцеве самоврядування України
  Пошук

Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника відділу (головний бухгалтер) фінансово-господарського забезпечення виконавчого апарату Хустської районної ради

Дата: 14.02.2022 15:35
Кількість переглядів: 99

Хустська районна рада оголошує  конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування:

 

         1. Начальника відділу (головний бухгалтер) фінансово-господарського забезпечення виконавчого апарату Хустської районної ради.

 

            2. Вимоги до кандидатів:

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, державної служби або в інших сферах - не менше 5 (п"яти) років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання основ державного управління та правил ділового етикету;
  • вміння практично застосовувати нормативно-правові акти з питань, які належать до компетенції відділу фінансово-господарського забезпечення виконавчого апарату районної ради;
  • знання, необхідні для забезпечення реалізацій структурним підрозділом визначених законом повноважень;
  • вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку.
               
               Необхідні документи для участі у конкурсі:

1) заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;

2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) копію документа, який посвідчує особу;

6) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

7) довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”, за минулий рік;

9) документ, який засвідчує рівень володіння державною мовою посадовим особам органів місцевого самоврядування, а саме: документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови, відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

 Заява про участь у конкурсі та відповідні документи від кандидатів приймаються упродовж 30 календарних днів з дати оприлюднення оголошення за адресою: м.Хуст, вул. Карпатської Січі, 21, Хустська районна рада, щоденно з понеділка по п’ятницю з 9-00 год. до 16-00 год., обідня перерва з 12.00 до 13.00 год., субота, неділя – вихідні дні.

Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається керуючим справами виконавчого апарату районної ради.

Довідки за телефонами: (03142) 4-35-13.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь